به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جلال حسن در صحنه‌ای از مسابقه با شیرجه بلند مانع گلزنی موسی التعمری شد، اما در این صحنه پای مهاجم اردن روی استخوان دست گلر عراق قرار گرفت و خوش شانس بود که با مصدومیت شدید رو به رو نشد. این صحنه دلخراش در حالی رقم خود که […]

- خطر از بیخ گوش گلر عراق گذشت!

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جلال حسن در صحنه‌ای از مسابقه با شیرجه بلند مانع گلزنی موسی التعمری شد، اما در این صحنه پای مهاجم اردن روی استخوان دست گلر عراق قرار گرفت و خوش شانس بود که با مصدومیت شدید رو به رو نشد.

این صحنه دلخراش در حالی رقم خود که هیچ عمدی در رفتار بازیکن اردن وجود نداشت و فاصله گرفتن توپ از پای او شیرجه بلند جلال حسن این صحنه را رقم زد، البته با نگاه سختگیرانه حتی این صحنه می‌توانست پنالتی اعلام شود، گلر عراق پیش از ضربه زدن به توپ و تغییر مسیر آن پای مهاجم اردن را هم هدف قرار داد و مشکوک به پنالتی بود.

این خطر روی دروازه عراقی‌ها با رشادت دروازه‌بان این تیم راه به جایی نبرد و دورازه عراقی‌ها باز نشد، اما عملکرد مدافعان عراق در این صحنه جای انتقاد داشت، موسی التعمری در بین ۳ مدافع عراقی به راحتی تمام آن‌ها را جا گذاشت و در شرایط تک به تک قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا