جواد نکونام سرمربی استقلال پیش از پایان دور رفت در مصاحبه ای اعلام کرده بود، تیمش نیاز به ۵ بازیکن جدید دارد اما این تیم تا به این جای کار در ازای از دست دادن سعید مهری و مصدومیت کوین یامگا که به خروجش از لیست استقلال منجر شد، تنها رافائل سیلوا را به خدمت […]

- آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال

جواد نکونام سرمربی استقلال پیش از پایان دور رفت در مصاحبه ای اعلام کرده بود، تیمش نیاز به ۵ بازیکن جدید دارد اما این تیم تا به این جای کار در ازای از دست دادن سعید مهری و مصدومیت کوین یامگا که به خروجش از لیست استقلال منجر شد، تنها رافائل سیلوا را به خدمت گرفته است.

آخرین اخبار حکایت از این دارد، باشگاه گل گهر که در ازای به خدمت گیری سامان تورانیان حاضر شده بود مهدی تیکدری را با دریافت مبلغی به استقلال بدهد، از این جابه جایی منصرف شد و خواستار حضور پیمان بابایی شد که استقلال با این درخواست مخالفت کرد. همچنین باشگاه استقلال حاضر نیست، برای در اختیار گرفتن محمدحسین اسلامی که جز بازیکنان زیر ۲۳ سال به شمار می رود ۱۵ میلیارد تومان به باشگاه ذوب آهن بدهد و بند فسخ قرارداد این بازیکن را فعال کند. از سویی پیشنهاد باشگاه ذوب آهن مبنی بر معاوضه این بازیکن با جعفر سلمانی هم با مخالفت باشگاه استقلال مواجه شده است.

به نظر می رسد باشگاه استقلال در تلاش است فرشید باقری و فرشید اسماعیلی را هم بدون پرداخت پول به باشگاه های نساجی و مس رفسنجان به خدمت بگیرد که این امری محال است و این دو بازیکن تا به امروز موفق به دریافت رضایتنامه نشده اند. آن طور که از شواهد امر پیداست دست کم تا به امروز تلاش های باشگاه استقلال برای جذب بازیکن جدید جواب نداده و این باشگاه مجبور است بدون اعلام لیست مازاد با نفرات دور رفت به کار ادامه دهد.

منبع: خبـر ورزشی