آپوئل در حال حاضر با ۴۸ امتیاز از ۲۱ بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قبرس قرار دارد و فردا در بست و دومین بازی میزبان تیم یازدهم جدول است که پیش‌بینی می‌شود ریکاردو ساپینتو در این بازی برای دقایقی به سعید مهری بازیکن جدید تیمش با شماره ۸۸ میدان دهد. مرحله گروهی و […]

- سه‌شنبه؛ رونمایی احتمالی از ستاره استقلال در اروپا

آپوئل در حال حاضر با ۴۸ امتیاز از ۲۱ بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قبرس قرار دارد و فردا در بست و دومین بازی میزبان تیم یازدهم جدول است که پیش‌بینی می‌شود ریکاردو ساپینتو در این بازی برای دقایقی به سعید مهری بازیکن جدید تیمش با شماره ۸۸ میدان دهد.

مرحله گروهی و اول لیگ برتر قبرس ۵ هفته دیگر تمام می‌شود به این خاطر که در این لیگ ۱۴ تیم حضور دارند و بازی‌ها در پایان هفته بیست و ششم به پایان می‌رسد. در ادامه مرحله دوم (پلی‌آف قهرمانی با حضور ۶ تیم بالای جدول برگزار می‌شود که دراین مرحله تیم‌ها ۱۰ بازی انجام خواهند داد و بازی‌ها در انتهای هفته سی و ششم به پایان می‌رسد.

تیم آپوئل فصل گذشته به عنوان نایب قهرمانی رسیده بود اما اکنون در و پایان هفته بیست و ششم با  ۴۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ۴ امتیاز از تیم دوم بیشتر اندوخته است. تیم آریس که فصل گذشته قهرمان شد.

منبع: خبـر ورزشی