به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، شبکه آمریکایی مدعی است مذاکره‌کنندگان پیرامون تبادل اسرا در غزه، بر سر چارچوبی برای تبادل جدید اسرا به توافق رسیدند. یک رسانه آمریکایی روز دوشنبه مدعی شد مذاکره‌کنندگان رژیم صهیونیستی، ایالات متحده، مصر و قطر در پاریس بر سر چارچوبی برای تبادل جدید اسرا به توافق رسیدند. شبکه […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، شبکه آمریکایی مدعی است مذاکره‌کنندگان پیرامون تبادل اسرا در غزه، بر سر چارچوبی برای تبادل جدید اسرا به توافق رسیدند.

یک رسانه آمریکایی روز دوشنبه مدعی شد مذاکره‌کنندگان رژیم صهیونیستی، ایالات متحده، مصر و قطر در پاریس بر سر چارچوبی برای تبادل جدید اسرا به توافق رسیدند.

شبکه خبری ان‌بی‌سی آمریکا می‌گوید پیش‌نویس توافق جدید امروز به جنبش حماس ارائه خواهد شد.

بر اساس توافق، اسرای آمریکایی و اسرائیلی باقی‌مانده به صورت مرحله‌ای آزاد می‌شوند که از زنان و کودکان شروع می‌شود. این توافق شامل توقف تدریجی درگیری‌ها، ارسال کمک‌ها به غزه و تبادل اسرای فلسطینی است.

پیش از این رسانه‌های صهیونیستی به نقل از یک مقام بلندپایه این رژیم گزارش دادند نشست پاریس میان رژیم صهیونیستی، ایالات متحده، مصر و قطر درباره مذاکرات تبادل اسرا با جنبش حماس روز یکشنبه به پایان رسید و پیشرفت هایی در مذاکرات وجود دارد.

دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیری صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد نشست پاریس که در مورد توافق تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برگزار شد سازنده بود، اما هنوز شکاف‌هایی وجود دارد.

این نهاد در ادامه خبر داد طرف‌ها طی هفته جاری به مذاکره درباره توافق تبادل اسرا ادامه خواهند داد.