یکی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام برای نیم فصل دوم لیگ برتر محمدحسین اسلامی وینگر ۲۲ ساله ذوب‌آهن است. در این خصوص استقلالی‌ها با ذوب‌آهن نامه‌نگاری کردند اما با مخالفت محمد ربیعی روبه‌رو شدند و هنوز در جذب اسلامی موفق نبوده‌اند. اگرچه جواد نکونام در مصاحبه امروز خود نامی از بازیکنی نبرد اما کدهایی […]

- بند فسخ نجومی بازیکن مد نظر نکونام؛ بیش از ۱۷ میلیارد برای هافبک ذوب‌آهن!

یکی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام برای نیم فصل دوم لیگ برتر محمدحسین اسلامی وینگر ۲۲ ساله ذوب‌آهن است. در این خصوص استقلالی‌ها با ذوب‌آهن نامه‌نگاری کردند اما با مخالفت محمد ربیعی روبه‌رو شدند و هنوز در جذب اسلامی موفق نبوده‌اند.

اگرچه جواد نکونام در مصاحبه امروز خود نامی از بازیکنی نبرد اما کدهایی را داد که نشان می‌دهد محمد حسین اسلامی در قرارداد خود بند فسخ یکطرفه دارد اما مدیران استقلال در این خصوص اقدام نکرده‌اند.

بر این اساس اگر باشگاه خواهان اسلامی یا خود این بازیکن مبلغی (که گفته می‌شود ۳۰۰ هزار دلار است) را به ذوب‌آهن پرداخت کنند، او می‌تواند یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند و راهی تیم دیگری شود.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که پرداخت مبلغی بیش از ۱۷ میلیارد تومان (با نرخ روز ارز) برای رضایت‌نامه یک بازیکن در نیم فصل اتفاقی بزرگ تلقی می‌شود.

جواد نکونام خواهان آن است که درباره اسلامی این اتفاق رخ بدهد و رضایت‌نامه‌اش را خود این بازیکن دریافت کند، اما با شرایط موجود بعید است استقلال بتواند چنین مبلغی را به ذوب‌آهن بدهد. این در حالی است که خود بازیکن هم بابت قراردادش باید مبلغی با استقلال قرارداد ببندد.

بیشتر بخوانید: حمله بی‌سابقه نکونام علیه خطیر و مدیران استقلال؛ نامه اخراج من را در دستشان دارند/ آقای مدیرعامل گفت قلی‌زاده و جهانبخش را بگیریم/ می‌خواهند گردن ما را بزنند!

منبع: خبـر ورزشی