همانطور که در روزهای گذشته نوشته بودیم، فصل برای کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال عملاً به پایان رسیده و او دیگر نمی‌تواند آبی پوشان را در ادامه لیگ بیست و سوم و جام حذفی همراهی کند. این حقیقت تلخی است که جواد نکونام برای طرفداران استقلال بازگو کرد و دقیقاً پس از اینکه مصاحبه او […]

- ستاره استقلال برای همیشه با دنیای فوتبال وداع می‌کند؟/ سفر به پاریس برای جراحی؛ شاید وقتی دیگر...

همانطور که در روزهای گذشته نوشته بودیم، فصل برای کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال عملاً به پایان رسیده و او دیگر نمی‌تواند آبی پوشان را در ادامه لیگ بیست و سوم و جام حذفی همراهی کند. این حقیقت تلخی است که جواد نکونام برای طرفداران استقلال بازگو کرد و دقیقاً پس از اینکه مصاحبه او منتشر شد، نگرانی طرفداران استقلال به اوج رسید چون قاطعانه فکر می‌کنند داستان به همین جا ختم نمی‌شود و تبعات قضیه به مراتب بزرگتر از حدی است که جواد نکونام مطرح کرده است. در واقع استقلالی‌ها بر این باور هستند که نکونام در مورد کوین یامگا واقعیت را گفت اما همه واقعیات را بر زبان نیاورده است.

خداحافظی با دنیای فوتبال؟

سرمربی استقلال با صراحت گفت کوین دیگر تا پایان فصل نمی‌تواند کنار استقلال باشد و او باید قید استفاده از این ستاره بی‌افول را بزند. بازیکنی که طی ۲۶ ماه گذشته به معنای واقعی کلمه یکی از بهترین بازیکنان استقلال تلقی می‌شود و به طور کامل با حاشیه بیگانه بوده است.‌ کوین یامگا به خاطر ضربه بسیار شدیدی که به چشمش وارد شد از همراهی استقلال تا پایان فصل محروم شده و برخلاف دربی رفت که به پرسپولیس گل زد، حالا از بازی برگشت عملا محروم شده اما نکته اینجاست که حالا شایعات تایید نشده‌ای می‌شنویم مبنی بر اینکه شاید نیم فصل اول لیگ بیست و سوم حرفه‌ای ایران در واقع آخرین دوره ای بود که ستاره فرانسوی استقلال در مستطیل سبز ظاهر شد و به خاطر شدت آسیب وارده باید قید فوتبال بازی کردن را بزند و با دنیای حرفه‌ای وداع کند! البته کادر مدیریتی باشگاه استقلال این شایعه را تایید نکرده‌اند اما هواداران استقلال قاطعانه می‌گویند همین که در مورد کوین اطلاع رسانی کامل صورت نمی‌گیرد یعنی اینکه احتمال دارد مسائلی در مورد پرونده پزشکی او وجود داشته باشد که استقلالی‌ها نمی‌خواهند آن را مطرح کنند. طرفداران استقلال بیم آن را دارند که پزشکان معالجه بازیکن فرانسوی آنها شرایط جسمانی کوین را طوری ببینند که دیگر نتواند فوتبال بازی کند و این یعنی اتفاقی تلخ که قبلاً هم در رابطه با استقلال سابقه داشته و هنوز ماجرای تلخ پادوانی فراموش نشده است. البته همانطور که گفتیم، استقلالی‌ها اصلاً این شایعه را حداقل تا به امروز تایید نکرده‌اند و همچنان به بهبودی کامل یامگا امیدوار هستند.

سفر به پاریس

در مورد بازیکن فرانسوی استقلال این بحث هم دوشنبه شب مطرح شد که او با توجه به شرایط جسمانی که پیدا کرده، به محض اینکه عمل‌های جراحی متوالی اش به پایان برسد و اجازه سوار شدن به هواپیما را پیدا کند، حداقل برای مدتی تهران را به مقصد پاریس ترک خواهد کرد تا در کنار دوستان و اقوامش زندگی کند. هیچ بعید نیست یامگا از این فرصت استفاده کند و با چند چشم پزشک اروپایی هم ملاقات داشته باشد اما شنیدیم، جراح ایرانی که هم اکنون پرونده بهترین زیر دست او قرار دارد یکی از بهترین چشم پزشکان جهان محسوب می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی