در حالی که قرار بود استقلال برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی امارات شود، طبق ادعای باشگاه استقلال، جواد نکونام صبح دوشنبه به کادر مدیریتی اعلام کرد که احتیاجی به این اردو ندارد و تیمش را به امارات نمی‌برد. البته سرمربی استقلال هم در پاسخ به این ادعا، حرف زد و در نهایت این اتفاقات باعث […]

- تنش میان سرمربی و مدیرعامل در اوج؛ استقلال «هتل و رستوران» را  باخت!

در حالی که قرار بود استقلال برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی امارات شود، طبق ادعای باشگاه استقلال، جواد نکونام صبح دوشنبه به کادر مدیریتی اعلام کرد که احتیاجی به این اردو ندارد و تیمش را به امارات نمی‌برد. البته سرمربی استقلال هم در پاسخ به این ادعا، حرف زد و در نهایت این اتفاقات باعث شد درگیری میان نکونام و علی خطیر دوباره بالا بگیرد و این بار سرمربی استقلال مصاحبه بسیار تندی علیه مدیریت استقلال انجام بدهد.

این داستان قطعاً در روزهای آینده اتفاقات دیگری را هم رقم خواهد زد ولی حالا اخبار عجیب و غریبی در مورد تبعات لغو شدن اردو به گوشمان می‌رسد. برای مثال شنیده می شود برخی مدیران باشگاه استقلال مدعی‌اند اگر نکونام یکشنبه شب تصمیم خود مبنی بر لغو اردوی دبی را به اطلاع مدیران باشگاه می‌رساند، آنها می‌توانستند سریع‌تر وارد عمل شده و قرارداد رستوران برای تیم و همچنین بخشی از قرارداد هتل که جهت سفر آبی پوشان رزرو شده بود را کنسل کنند و پول کمتری بپردازند. هر چند باید دید جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال در این رابطه چه پاسخی به این ادعا دارد.

منبع: خبـر ورزشی