کوپر: می‌دانیم چگونه از اشتباهات ایران استفاده کنیم
کوپر: می‌دانیم چگونه از اشتباهات ایران استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، هکتور کوپر در نشست خبری پیش از بازی با ایران، اظهار داشت: با تیمی خیلی قوی بازی می‌کنیم. تلاش می‌کنیم فردا با نظم و انضباط بازی کنیم‌. باید اشتباهات خودمان را کم کنیم زیرا می‌دانیم چگونه از اشتباهات حریف استفاده کنیم. از لحاظ روحی و روانی بسیار آماده […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، هکتور کوپر در نشست خبری پیش از بازی با ایران، اظهار داشت: با تیمی خیلی قوی بازی می‌کنیم. تلاش می‌کنیم فردا با نظم و انضباط بازی کنیم‌. باید اشتباهات خودمان را کم کنیم زیرا می‌دانیم چگونه از اشتباهات حریف استفاده کنیم. از لحاظ روحی و روانی بسیار آماده هستیم‌.

او در پاسخ به صعود تاریخی سوریه به مرحله حذفی و همچنین تجربه‌اش در باختن مقابل تیم های بزرگ در زمان سرمربیگری در والنسیا و اینتر ایتالیا که منجر به از دست دادن قهرمانی با تیم هایش شده بود، افزود: قیاس شما درباره این موضوع اشتباه است. این موضوع می تواند به شانس های کم و اشتباهات ربط داشته باشد. شاید حتی داور هم اشتباه کند.

سرمربی سوریه عنوان کرد: ما خوشحالیم که توانستم الان باعث خوشحالی ملت سوریه شویم. الان باید بگویم باید خیلی سختکوشانه بازی کنیم و بتوانیم خودمان را برای بازی سخت آماده کنیم. باید بگویم تنها تمرکز ما باید روی دیدار فردا باشد تا بتوانیم مردم سوریه را خوشحال کنیم‌.

ادامه دارد…





منبع: فارس