چگونه کاندیدای اصلح در انتخابات را انتخاب کنیم؟
چگونه کاندیدای اصلح در انتخابات را انتخاب کنیم؟

یک استاد دانشگاه تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح سبب می‌شود تا گام‌های مهم رو به جلویی در کشور برداشته شود.

 

دکتر قاسم جعفری با اشاره به اینکه مردم باید در انتخابات حضور با بصیرت داشته باشند و اصلح‌ترین کاندیدا را انتخاب کند، اظهارکرد: در زمان تبلیغات انتخابات، وعده و وعید‌های مختلفی از سوی برخی از نامزد‌های انتخاباتی شنیده می‌شود که افراد باید با دقت آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند و ببینند که کدام یک از آن‌ها شدنی و واقعی است و کدام یک از نامزد‌ها صداقت دارند.

وی گفت: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که دلسوز واقعی مردم و کشور هستند و باید تلاش خود را به کار گیرند تا درست تشخیص دهند چراکه پای مصالح کشور در میان است.

جعفری با تاکید بر اینکه در حقیقت انتخاب کاندیدای اصلح، پشتیبانی عقلی و نفعی به دنبال دارد، افزود: مردم باید عملکرد کاندیدا‌ها را در گذشته ببینند و درست‌ترین را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: سابقه کاندیدا‌ها کفایت نمی‌کند، مردم کارنامه کاندیدا‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: تاکنون اقدامات بسیار مهمی در کشور انجام شده است، اما هنوز راه‌های نرفته‌ای نیز وجود دارد که باید آن‌ها طی شود بنابراین مردم اصلح‌ترین کاندیدا‌ها را انتخاب کنند تا این راه‌های نرفته نیز سریع‌تر طی شود.

وی در ارتباط با اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: در واقع انقلاب اسلامی خواست عمومی مردم این کشور بوده و با رستاخیز مردم در سال ۵۷ شکل گرفت و افتخار این انقلاب در میان تمامی انقلاب‌هایی که در دنیا شکل گرفت این است که در کمترین زمان ممکن نوع حکومت را با آرای مردم مشخص کرد و شکل گرفت.

جعفری افزود: بنابراین علت به وجود آورنده این نظام مردم هستند و دلیل استمرار آن نیز مردم و خواست آن‌ها بوده است.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران افتخارش این است که خواست عمومی مردم است، ادامه داد: مردم باید خودشان با حضور خود در انتخابات این نظام را حفظ کنند.

منبع: ایسنا

+