به گزارش زیرنویس، رئیس شورای شهر تهران از منتفی شدن احداث تراموا با ریل‌گذاری در خیابان‌ها به صورت ‌LRT خبر داد آنطورکه ایسنا نوشته، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره کمبود اتوبوس در خطوط BRT شهر تهران گفت: این موضوع شرمندگی و مشکلی است که سال‌هاست با آن دست به گریبان هستیم. حدود ۱۰ سال […]

- تراموا در تهران با چرخ لاستیکی به‌جای ریل‌گذاری

به گزارش زیرنویس، رئیس شورای شهر تهران از منتفی شدن احداث تراموا با ریل‌گذاری در خیابان‌ها به صورت ‌LRT خبر داد

آنطورکه ایسنا نوشته، رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره کمبود اتوبوس در خطوط BRT شهر تهران گفت: این موضوع شرمندگی و مشکلی است که سال‌هاست با آن دست به گریبان هستیم. حدود ۱۰ سال بود که به تهران اتوبوسی داده نشده و شرکت‌های سازنده علی‌رغم این‌که از دو سال گذشته کار خود را برای تولید اتوبوس‌ها شروع کرده‌اند اما با توجه به اینکه خطوط تولید در گذشته جمع شده بود راه‌اندازی دوباره آنها زمان‌بر شده است.

مهدی چمران درباره ساخت تراموا در شهر تهران تصریح کرد: تراموا به صورت LRT که باید در خیابان ریل‌گذاری انجام می‌شد منتفی شده است و تراموا با چرخ لاستیکی و بدون ریل در نظر گرفته شده که خوب است؛ اما باید ببینیم قیمت آن چقدر تمام می‌شود و با اتوبوس برقی و اتوبوس سه‌کابین مقایسه کنیم. هنوز مطالعات انجام نشده و بی‌تردید اگر به صلاح باشد انتخاب خواهد شد.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین