این روزها برخی مدعیان انتخاباتی با شعار خدمت به مردم ، در استانها و شهرستانهای کشور میلیاردها تومان برای تبلیغات  و خرید رای  هزینه می کنند که تصور این مبلغ ها برای مردم ممکن نیست.  این امر یکی از مهمترین دلایل کاهش مشارکت های مردمی وترویج بی اعتمادی به انتخاب و منتخب است . آقا […]

این روزها برخی مدعیان انتخاباتی با شعار خدمت به مردم ، در استانها و شهرستانهای کشور میلیاردها تومان برای تبلیغات  و خرید رای  هزینه می کنند که تصور این مبلغ ها برای مردم ممکن نیست.

 این امر یکی از مهمترین دلایل کاهش مشارکت های مردمی وترویج بی اعتمادی به انتخاب و منتخب است .

آقا ، جناب ،  این ریخت وپاش های بی حساب و کتاب  ممکن بود در گذشته برای خیلی ها شیره به سر مالیدن و تبدیل به رای می شد. اما امروزه  روز با افزایش آگاهی مردم به تبعیض ها ، طبقاتی شدن جامعه ، اختلاس ها ، شناخت ناخدا از کدخدا و دزدی های ریز و درشت همه و همه نه تنها برای شما رای نخواهد شد بلکه  تبدیل به ابزار های ضد مشارکت می گردد .

جناب ، تو نه جایگاه اقتصادی ، نه اجتماعی ، نه موقعیت شغلی ، نه مال و اموال پدری  ، نه علم وعملت نه … هیچ یک به اندازه ای نیست که توجیه کننده این پولهای میلیاردی برای ریخت وپاش ها باشد.

مگر آن تک صندلی  مجلس چقدر درآمد زایی برای تو و امثال تو دارد که تصمیم گرفته اید  تمام ارزش های انسانی خود و دیگران را از بین  ببرید.

بعد مردم باید باور کنند که تو و امثال تو برای خدمت آمدید ؟!!!.

شما ها اگر خیلی هنر بکنید که بعید میدانم ، تمام چهار سال دوره مجلس را  فقط باید رایزنی بکنید و منت و خواهش تا بتوانید جوابگویی میلیارد هایی باشید که این مبلغ ها را برایتان هزینه کرده اند .

شما نماینده این قشر خاص هستید نه مردم .

توو امثال تو خودتان را فروختید، دقیقا چهار سال تمام ..!!!

شماها خیلی ساده اید ،  آنهم با افکار ژولورنی تان  که فکر می کنید مردم این رفتارهای شما را رصد نمی کنند و پاسخ کوبنده ای  به شما نخواهند داد  ، بقول ما گیلانی ها :

« هم جه عراق خورما دکفی ، هم جه گیلان تورشه کونوس »

منبع خبر: رکنـا