به گزارش زیرنویس از اصفهان، منصور شیشه فروش اظهار کرد: مسیر ارتباطی ۴۰ روستا در پُشتکوه و پیشکوه فریدونشهر واقع در غرب استان اصفهان که به دنبال بارش سنگین برف اخیر مسدود شده بود، بازگشایی شد. وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی نقاط گردنه کلوسه بدنبال سقوط بهمن به ۹ متر هم رسیده […]

- بازگشایی مسیر ارتباطی ۴۰ روستا در فریدونشهر اصفهان/همه راه‌ها باز است

به گزارش زیرنویس از اصفهان، منصور شیشه فروش اظهار کرد: مسیر ارتباطی ۴۰ روستا در پُشتکوه و پیشکوه فریدونشهر واقع در غرب استان اصفهان که به دنبال بارش سنگین برف اخیر مسدود شده بود، بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی نقاط گردنه کلوسه بدنبال سقوط بهمن به ۹ متر هم رسیده بود، افزود: ارتباط زمینی پشتکوه دوم شامل روستاهای کلوسه، «وستگان»، «دورک»، «کاهگانک»، «کاهگان بالا»، «گاهگان پایین» و «وزوه» با فریدونشهر از مسیر این گردنه می گذرد که در بیشتر روزهای زمستان بدنبال سقوط بهمن و بارش برفِ سنگین مسدود می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه اکنون همه مسیرهای اصلی و فرعی استان باز است، گفت: رانندگان و گردشگران در سفرهای پایان هفته برای تردد در محورهای غرب و جنوب استان تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین