انتقام سخت عراقی‌ها از علیرضا فغانی!
انتقام سخت عراقی‌ها از علیرضا فغانی!

خبرورزشی نوشت: روز گذشته تیم ملی عراق با قضاوت علیرضا فغان از اردن شکست خورد و پس از پایان بازی هواداران تیم ملی عراق در فضای مجازی به شدت نسبت به قضاوت علیرضا فغانی در این مسابقه و مشخصا اخراج آیمن حسین اعتراض کردند. آنها فقط و فقط فغانی را عامل حذف تیم‌شان می‌دانستند. فغانی […]

- انتقام سخت عراقی‌ها از علیرضا فغانی!

خبرورزشی نوشت: روز گذشته تیم ملی عراق با قضاوت علیرضا فغان از اردن شکست خورد و پس از پایان بازی هواداران تیم ملی عراق در فضای مجازی به شدت نسبت به قضاوت علیرضا فغانی در این مسابقه و مشخصا اخراج آیمن حسین اعتراض کردند. آنها فقط و فقط فغانی را عامل حذف تیم‌شان می‌دانستند.

فغانی هم ناچار شد بخش نظرات صفحه خودش در اینستاگرام را ببندد. اما اعتراض عراقی‌ها وارد فاز عجیبی شد. شماره موبایل فغانی توسط برخی از کاربران عراقی منتشر شد و این باعث افزایش حملات به این داور ایرانی شد!

عراقی‌ها اما به این هم بسنده نکردند و با ریپورت کردن صفحه فغانی باعث شدند اینستاگرام صفحه این داور سرشناس ایرانی را تعلیق کند! این حملات به قدری زیاد شد که AFC هم ناچار شد در حمایت از داور خودش بیانیه صادر کند.

این اتفاقات در حالی افتاده است که فغانی از بهترین داوران آسیا و جهان است و تعداد کسانی که درستی تصمیم او را برای اخراج آیمن حسین تایید کرده‌اند هم کم نیست اما عراقی‌ها همچنان معتقدند تیم‌شان با سوت اشتباه فغانی حذف شده است.

منبع: اطلاعات انلاین