کره جنوبی در شبی که تا آخرین دقایق وقت‌های اضافی از عربستان عقب بود و در آستانه حذف از جام ملت‌های آسیا قرار داشت، همه چیز را عوض کرد و توانست کار را به تساوی بکشاند تا در نهایت ضیافت پنالتی‌ها حکم به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی بدهد. نکته جالب توجه […]

- مربا، یک قدم دیگر به ستارگان استقلال و پرسپولیس نزدیکتر شد!

کره جنوبی در شبی که تا آخرین دقایق وقت‌های اضافی از عربستان عقب بود و در آستانه حذف از جام ملت‌های آسیا قرار داشت، همه چیز را عوض کرد و توانست کار را به تساوی بکشاند تا در نهایت ضیافت پنالتی‌ها حکم به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی بدهد. نکته جالب توجه و البته عجیب اینکه جواد خیابانی گزارشگر با سابقه تلویزیون چند شب قبل در شبکه ورزش عبارت عجیبی را پیرامون یورگن کلینزمن به کار برد و سرمربی سرشناس کره جنوبی را با عبارت بسیار عجیبی خطاب کرد.

خیابانی در مورد یوگن کلینزمن گفت: به نظر من کلینزمن مربی نیست بلکه مربا است! حرفی که باعث ناراحتی و واکنش خداداد عزیزی شد ولی البته حالا می‌بینیم تیم همین مربی بزرگ که گزارشگر ایرانی او را با لفظ مربا مورد خطاب قرار داده بود، در جام ملت‌های آسیا باقی مانده و یک قدم دیگر به تقابل احتمالی با بزرگان تیم ملی ایران و ستارگان ملی پوش استقلال پرسپولیس نزدیک‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: کره جنوبی برنده ماراتن جنون‌آمیز/ عربستان سربلند به خانه بازگشت

منبع: خبـر ورزشی