مرد جوان ۴ نفر را در جشن تولد به قتل رسانید
مرد جوان ۴ نفر را در جشن تولد به قتل رسانید

همشهری به نقل از ان بی سی نوشت: ساعت ۲ بعد از ظهر روز یکشنبه به وقت محلی، پلیس فلوریدا در جریان یک نزاع مسلحانه خانوادگی در یک جشن تولد در خانه‌ای در شمال شرقی پالم بی قرار گرفت.پلیس بلافاصله خود را به صحنه تیراندازی رساند. وقتی پلیس سعی کرد تا با دخالت خود به درگیری […]

- مرد جوان ۴ نفر را در جشن تولد به قتل رسانید

همشهری به نقل از ان بی سی نوشت: ساعت ۲ بعد از ظهر روز یکشنبه به وقت محلی، پلیس فلوریدا در جریان یک نزاع مسلحانه خانوادگی در یک جشن تولد در خانه‌ای در شمال شرقی پالم بی قرار گرفت.
پلیس بلافاصله خود را به صحنه تیراندازی رساند. وقتی پلیس سعی کرد تا با دخالت خود به درگیری و نزاع پایان دهد. ضارب که براندون کاپاس ۲۴ ساله نام داشت، به سوی پلیس تیراندازی کرد.

او در این درگیری به ۴ نفر از شرکت‌کنندگان در این مهمانی شلیک کرد و آنها را به قتل رساند. دو نفر از آنها پدربزرگ او کشیش بازنشسته و خواهر پدربزرگش بودند که وقتی قصد داشتند تا با مداخله جلوی اقدام براندون را بگیرند مورد هدف گلوله قرار گرفتند و کشته شدند.

براندون در تیراندازی به سوی پلیس ۲ مامور را زخمی کرد و وقتی تصمیم به فرار گرفت توسط شلیک پلیس متوقف شد و جان باخت.

پلیس پالم دربیانیه‌ای هویت قربانیان را مشخص کرد. آنها بی رابرت هوفنر و خواهرش سالی هوفنر، کشیش جان نونان، اسقف اورلاندو بودند.

پلیس فلوریدا در حال بررسی تیراندازی در پالم بی، است.

منبع: اطلاعات انلاین