خطیر پس برای چه مدیر عامل شده؟/ عراق باید درس عبرت ما باشد
خطیر پس برای چه مدیر عامل شده؟/ عراق باید درس عبرت ما باشد

سعید مراغه چیان می‌گوید چرا استقلال با این همه هوادار و قهرمانی نمی‌تواند ۲ بازیکن خوب بگیرد؟

 

سعید مراغه چیان پیشکسوت استقلال در گفت و گو با زیرنویس در خصوص ناراحتی نکونام از نقل و  انتقالات این تیم اظهار داشت: نکونام حق دارد که ناراحت باشد. او با همه نداری‌ها تیمش را در نیم فصل اول قهرمان کرد و حداقل باید ۳ بازیکن خوب برای او می‌گرفتند اما متاسفانه همان اتفاقات نیم‌فصل اول در استقلال تکرار شد.

مراغه چیان در ادامه افزود: سوال من این است که چطور استقلال با این همه هوادار و قهرمانی‌هایی که دارد نمی‌تواند ۲ بازیکن خوب بگیرد؟ پس آقای خطیر برای چه مدیر عامل استقلال شده وقتی در ابتدای فصل و نیم فصل در جذب بازیکن عاجز است؟ واقعا استقلال نیاز به تقویت دارد و وظیفه مدیریت است که برای این تیم بازیکن بگیرد. اگر این اتفاق رقم نخورد، استقلال چطور از قهرمانی نیم فصل دفاع کند؟ من امیدوارم این مشکلات زودتر حل و  فصل شود و از نکونام حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص پیش بینی خود از بازی تیم ملی برابر سوریه گفت: نباید سوریه را دست کم بگیریم و حذف عراق با ۹ امتیاز باید درس عبرت برای ما باشد.  به نظر من سوریه مثل عربستان فوتبال بازی می‌کند و ما باید حواس مان باشد تا بتوانیم در این دیدار برنده باشیم. تیم ملی ما پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.