خطیر پس برای چه مدیر عامل شده؟/ عراق باید درس عبرت ما باشد
خطیر پس برای چه مدیر عامل شده؟/ عراق باید درس عبرت ما باشد

سعید مراغه چیان می‌گوید چرا استقلال با این همه هوادار و قهرمانی نمی‌تواند ۲ بازیکن خوب بگیرد؟

 

سعید مراغه چیان پیشکسوت استقلال در گفت و گو با زیرنویس در خصوص ناراحتی نکونام از نقل و  انتقالات این تیم اظهار داشت: نکونام حق دارد که ناراحت باشد. او با همه نداری‌ها تیمش را در نیم فصل اول قهرمان کرد و حداقل باید ۳ بازیکن خوب برای او می‌گرفتند اما متاسفانه همان اتفاقات نیم‌فصل اول در استقلال تکرار شد.

مراغه چیان در ادامه افزود: سوال من این است که چطور استقلال با این همه هوادار و قهرمانی‌هایی که دارد نمی‌تواند ۲ بازیکن خوب بگیرد؟ پس آقای خطیر برای چه مدیر عامل استقلال شده وقتی در ابتدای فصل و نیم فصل در جذب بازیکن عاجز است؟ واقعا استقلال نیاز به تقویت دارد و وظیفه مدیریت است که برای این تیم بازیکن بگیرد. اگر این اتفاق رقم نخورد، استقلال چطور از قهرمانی نیم فصل دفاع کند؟ من امیدوارم این مشکلات زودتر حل و  فصل شود و از نکونام حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص پیش بینی خود از بازی تیم ملی برابر سوریه گفت: نباید سوریه را دست کم بگیریم و حذف عراق با ۹ امتیاز باید درس عبرت برای ما باشد.  به نظر من سوریه مثل عربستان فوتبال بازی می‌کند و ما باید حواس مان باشد تا بتوانیم در این دیدار برنده باشیم. تیم ملی ما پتانسیل قهرمانی در جام ملت‌ها را دارد و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

منبع: خبـر ورزشی