واکنش تند سید حسن خمینی به خط‌ونشان آمریکایی‌ها
واکنش تند سید حسن خمینی به خط‌ونشان آمریکایی‌ها

جماران نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق هیأت دولت با آرمان‌های امام خمینی(س)، گفت: امروز نماد ظلم در جامعه ما رژیم منحوس صهیونیستی است. واقعا ملاک انسانیت در جهان تبدیل شده به اینکه ما ببینیم افراد نسبت به این رژیم و این غده سرطانی چگونه موضع می‌گیرند. البته کشته شدن هیچ […]

- واکنش تند سید حسن خمینی به خط‌ونشان آمریکایی‌ها

جماران نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق هیأت دولت با آرمان‌های امام خمینی(س)، گفت: امروز نماد ظلم در جامعه ما رژیم منحوس صهیونیستی است. واقعا ملاک انسانیت در جهان تبدیل شده به اینکه ما ببینیم افراد نسبت به این رژیم و این غده سرطانی چگونه موضع می‌گیرند. البته کشته شدن هیچ کسی در دنیا مطلوب کسی نیست؛ در کشته شدن سه نفر آمریکایی دنیا باید به عزا بنشیند و ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا در غزه پاره پاره شدند، تبدیل به حقی می‌شود و بقیه هم سکوت می‌کنند؛ و این روزگار ما است.

وی ادامه داد: امروز هر مسأله‌ای که بخواهد داستان رژیم صهیونیستی را به حاشیه ببرد و مسأله دیگری را جانشین توجه به غزه کند، یک انحراف است. هیچ چیزی در ذهن جامعه جهانی نباید بتواند جای این جنایت عجیب و به تعبیری «نسل‌کشی» را بگیرد؛ که ان شاء الله در دادگاه بین‌المللی ثابت شود و مقدماتش فراهم شده است. خطوط دیگری که ولو در قالب‌های دیگری شکل می‌گیرند، انحراف از این مسأله مهم است.

یادگار امام گفت: اصل انقلاب برای تقابل با این ستم بوده که حقوق را پاس نمی‌داشتند. البته «ایمان به خدا» هم نداشتند؛ یعنی نه ایمان به خدا داشتند و نه از عدالت بهره‌ای برده بودند. اگر ملت ایران ۴۵ سال قبل این کار مهم را کرد، وجدان عمومی بر این بود که رژیم بر سر کار کمترین بهره‌ای از عدالت و انسانیت ندارد.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.