واکنش تند سید حسن خمینی به خط‌ونشان آمریکایی‌ها
واکنش تند سید حسن خمینی به خط‌ونشان آمریکایی‌ها

جماران نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق هیأت دولت با آرمان‌های امام خمینی(س)، گفت: امروز نماد ظلم در جامعه ما رژیم منحوس صهیونیستی است. واقعا ملاک انسانیت در جهان تبدیل شده به اینکه ما ببینیم افراد نسبت به این رژیم و این غده سرطانی چگونه موضع می‌گیرند. البته کشته شدن هیچ […]

- واکنش تند سید حسن خمینی به خط‌ونشان آمریکایی‌ها

جماران نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق هیأت دولت با آرمان‌های امام خمینی(س)، گفت: امروز نماد ظلم در جامعه ما رژیم منحوس صهیونیستی است. واقعا ملاک انسانیت در جهان تبدیل شده به اینکه ما ببینیم افراد نسبت به این رژیم و این غده سرطانی چگونه موضع می‌گیرند. البته کشته شدن هیچ کسی در دنیا مطلوب کسی نیست؛ در کشته شدن سه نفر آمریکایی دنیا باید به عزا بنشیند و ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا در غزه پاره پاره شدند، تبدیل به حقی می‌شود و بقیه هم سکوت می‌کنند؛ و این روزگار ما است.

وی ادامه داد: امروز هر مسأله‌ای که بخواهد داستان رژیم صهیونیستی را به حاشیه ببرد و مسأله دیگری را جانشین توجه به غزه کند، یک انحراف است. هیچ چیزی در ذهن جامعه جهانی نباید بتواند جای این جنایت عجیب و به تعبیری «نسل‌کشی» را بگیرد؛ که ان شاء الله در دادگاه بین‌المللی ثابت شود و مقدماتش فراهم شده است. خطوط دیگری که ولو در قالب‌های دیگری شکل می‌گیرند، انحراف از این مسأله مهم است.

یادگار امام گفت: اصل انقلاب برای تقابل با این ستم بوده که حقوق را پاس نمی‌داشتند. البته «ایمان به خدا» هم نداشتند؛ یعنی نه ایمان به خدا داشتند و نه از عدالت بهره‌ای برده بودند. اگر ملت ایران ۴۵ سال قبل این کار مهم را کرد، وجدان عمومی بر این بود که رژیم بر سر کار کمترین بهره‌ای از عدالت و انسانیت ندارد.

منبع: اطلاعات انلاین