میرشاد ماجدی عضو هیئت ‌رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با روزنامه قدس، درباره وضعیت تیم ملی ایران در جام ملت ها و امیر قلعه نویی مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید: *آینده کاری امیر قلعه‌نویی و ماندنش در تیم‌ملی، بستگی به نتیجه تیم ملی در جام ملت‌ها […]

- آینده قلعه‌نویی بستگی به نتایجش در جام ملت‌ها دارد/ اگر او بتواند ما را به فینال ببرد...

میرشاد ماجدی عضو هیئت ‌رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با روزنامه قدس، درباره وضعیت تیم ملی ایران در جام ملت ها و امیر قلعه نویی مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:

*آینده کاری امیر قلعه‌نویی و ماندنش در تیم‌ملی، بستگی به نتیجه تیم ملی در جام ملت‌ها دارد و چون جامعه فوتبالی ما نتیجه گراست، عمر حضور سرمربی نیز وابسته به همین موضوع است.

*معتقدم درهمه رده های ملی باید سرمربی ایرانی باشد؛ چرا که این مسئله بیشتر با فرهنگ ما سازگار است.

*امیدواریم در این مرحله سوریه را شکست دهیم. به نظر من تیم ما توانایی حضور در فینال را دارد، چون تیم ملی این دوره از نسل بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند به موفقیت‌های بسیاری برسد.

*ما نیز به عنوان جامعه فوتبال باید از تیم و کادر فنی حمایت کنیم و انرژی منفی را به حداقل برسانیم؛ چرا که این موضوع می‌تواند تأثیر منفی در اردوی تیم ملی بگذارد.

*حاضر شدن در فینال نشان می‌دهد می‌توانیم با وجود کمبود امکانات هم به جاهای بسیار خوبی برسیم. این موضوع برای فدراسیون فوتبال و تیم‌های ما نیز آورده مالی قابل توجهی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی در نشست خبری بازی با سوریه: به من خیلی ظلم شد؛ دلخورم ولی فراموش نمی‌کنم/ ۳۰۰ مقاله علیه بنده نوشتند اما آن برنامه تلویزیونی…

منبع: خبـر ورزشی