تیم ملی فوتبال کشورمان در چهار دیدار آخر خود مقابل سوریه ۲ دیدار دوستانه و دو بازی رفت و برگشت در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تجربه کرد. در این چهار دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان نه تنها هیچ گلی دریافت نکرد و با کلین شیت بازی‌ها را پشت سر گذاشت بلکه […]

- ایران در ۴ بازی آخر، سوریه را ۱۲ تایی کرد/ آمار امیدوارکننده و ۳۶۰ دقیقه کلین شیت

تیم ملی فوتبال کشورمان در چهار دیدار آخر خود مقابل سوریه ۲ دیدار دوستانه و دو بازی رفت و برگشت در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تجربه کرد.

در این چهار دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان نه تنها هیچ گلی دریافت نکرد و با کلین شیت بازی‌ها را پشت سر گذاشت بلکه ۱۲ بار نیز دروازه تیم ملی سوریه را باز کرد تا میانگین ۳ گل در هر بازی را برجای بگذارد.

دیدار دوستانه سال ۲۰۱۹ با نتیجه ۵ بر صفر با گل‌های علیرضا جهانبخش، هتریک مهدی طارمی و اللهیار صیادمنش.

دیگر دیدار دوستانه در سی‌ام مارس ۲۰۲۱ با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم ایران و با گل‌های حسین کنعانی‌زادگان، سردار آزمون و کریم انصاری فرد تمام شد.

بازی رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه یک بر صفر و تک گل علیرضا جهانبخش به پایان رسید و دیدار برگشت با سه گل سردار آزمون، احسان حاج صفی (از روی نقطه پنالتی) و علی قلی‌زاده خاتمه یافت که مجموعاً ۱۲ گل را برای تیم ملی مان برجای گذاشت.

با مروری بر این ۳۶۰ دقیقه مصاف بدون گل خورده و نگاهی دوباره به اسامی گلزنان تیم ملی در ۴ دیدار آخر مشخص می کند بازیکنان خطوط مختلف در امر گلزنی به سوریه مشارکت داشته اند.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.