تیم ملی فوتبال کشورمان در چهار دیدار آخر خود مقابل سوریه ۲ دیدار دوستانه و دو بازی رفت و برگشت در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تجربه کرد. در این چهار دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان نه تنها هیچ گلی دریافت نکرد و با کلین شیت بازی‌ها را پشت سر گذاشت بلکه […]

- ایران در ۴ بازی آخر، سوریه را ۱۲ تایی کرد/ آمار امیدوارکننده و ۳۶۰ دقیقه کلین شیت

تیم ملی فوتبال کشورمان در چهار دیدار آخر خود مقابل سوریه ۲ دیدار دوستانه و دو بازی رفت و برگشت در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تجربه کرد.

در این چهار دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان نه تنها هیچ گلی دریافت نکرد و با کلین شیت بازی‌ها را پشت سر گذاشت بلکه ۱۲ بار نیز دروازه تیم ملی سوریه را باز کرد تا میانگین ۳ گل در هر بازی را برجای بگذارد.

دیدار دوستانه سال ۲۰۱۹ با نتیجه ۵ بر صفر با گل‌های علیرضا جهانبخش، هتریک مهدی طارمی و اللهیار صیادمنش.

دیگر دیدار دوستانه در سی‌ام مارس ۲۰۲۱ با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم ایران و با گل‌های حسین کنعانی‌زادگان، سردار آزمون و کریم انصاری فرد تمام شد.

بازی رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه یک بر صفر و تک گل علیرضا جهانبخش به پایان رسید و دیدار برگشت با سه گل سردار آزمون، احسان حاج صفی (از روی نقطه پنالتی) و علی قلی‌زاده خاتمه یافت که مجموعاً ۱۲ گل را برای تیم ملی مان برجای گذاشت.

با مروری بر این ۳۶۰ دقیقه مصاف بدون گل خورده و نگاهی دوباره به اسامی گلزنان تیم ملی در ۴ دیدار آخر مشخص می کند بازیکنان خطوط مختلف در امر گلزنی به سوریه مشارکت داشته اند.

منبع: خبـر ورزشی