نیمه‌نهایی بسکتبال بانوان| برتری مهرسان و گروه بهمن در بازی اول
نیمه‌نهایی بسکتبال بانوان| برتری مهرسان و گروه بهمن در بازی اول

به گزارش زیرنویس، دور اول مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان با انجام ۲ دیدار امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه دنبال شد. دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بانوان، به صورت سه از پنج برگزار می‌شود. در نخستین دیدار این مرحله تیم گروه بهمن تهران مقابل تیم آکادمی بسکتبال سحر به میدان رفت و با نتیجه […]

به گزارش زیرنویس، دور اول مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان با انجام ۲ دیدار امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه دنبال شد. دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بانوان، به صورت سه از پنج برگزار می‌شود.

در نخستین دیدار این مرحله تیم گروه بهمن تهران مقابل تیم آکادمی بسکتبال سحر به میدان رفت و با نتیجه ۷۸ بر ۶۰ به پیروزی رسید. نگین رسولی در این دیدار با ۷ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن شد. بر این اساس این تیم گروه بهمن با کسب اولین پیروزی در نخستین بازی، یک بر صفر پیش است.

مهرسان تهران در نخستین دیدار خود به مصاف تیم پالایش نفت آبادان رفت و این دیدار را با نتیجه ۶۹ بر ۳۰ به برتری رسید. شیدا شجاعی در این بازی با ۱۳ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۱۸ بهترین بازیکن بود. تیم مهرسان با کسب نخستین پیروزی خود از این سری، با نتیجه یک بر صفر پیش است.

پایان پیام/





منبع: فارس