به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هواداران پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در اعتراض به وضعیت کنونی باشگاه پرسپولیس و مدیریت آن مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند. پرسپولیسی‌ها این هفته‌ها و بعد از جدایی غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی، روز‌های شلوغ، پرحاشیه و البته پر تنشی را پشت سر می‌گذارند. بعد از جدایی این مربی، […]

- تجمع هواداران باشگاه پرسپولیس علیه درویش

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، هواداران پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در اعتراض به وضعیت کنونی باشگاه پرسپولیس و مدیریت آن مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

پرسپولیسی‌ها این هفته‌ها و بعد از جدایی غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی، روز‌های شلوغ، پرحاشیه و البته پر تنشی را پشت سر می‌گذارند. بعد از جدایی این مربی، مدیران باشگاه در تلاش بودند تا برانکو ایوانکوویچ را بار دیگر به ایران برگردانند، اما او ۳ مرتبه به پیشنهاد قرمز‌ها پاسخ منفی داد.

در ادامه باشگاه مذکرات خود را برای انتخاب سرمربی جدید با گزینه‌های مدنظر خود آغاز کرد، اما بنا به دلایلی با هیچ یک به توافق نرسید تا در نهایت اوسمار ویرا دستیار گل‌محمدی تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده بگیرد و همین موضوع باعث خشم هواداران شد.

در نهایت انفعال مدیریت در انتخاب سرمربی خارجی برای هدایت این تیم باعث شد تا امروز هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کنند و شعار‌هایی را علیه رضا درویش و هیات مدیره باشگاه سر دهند و خواستار برکناری آن‌ها شدند.

به دنبال تجمع هواداران پرسپولیس، شروین اسبقیان که به تازگی به عنوان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش منصوب شده است در جمع آن‌ها حضور یافت و با آن‌ها گفتگو کرد.
انتهای پیام/

منبع: ایسـنا