به گزارش زیرنویس ؛ سرهنگ احمد نگهبان روز چهارشنبه  افزود: در پی گزارش سرقت به عنف شبانه از ساکنان یک خانه ویلایی در بلوار طبرسی شمالی ماموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشهد وارد عمل شدند. وی اضافه کرد: در بررسی اظهارات مالباختگان، مشخص شد حوالی ساعت ٢٢ و ٣٠ شب، سه مرد جوان […]

به گزارش زیرنویس ؛ سرهنگ احمد نگهبان روز چهارشنبه  افزود: در پی گزارش سرقت به عنف شبانه از ساکنان یک خانه ویلایی در بلوار طبرسی شمالی ماموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشهد وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی اظهارات مالباختگان، مشخص شد حوالی ساعت ٢٢ و ٣٠ شب، سه مرد جوان از روی دیوار وارد خانه شده و با تهدید چاقو، قمه و سلاح حدود ۱۰۰ گرم طلا و جواهر، سه دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه تلویزیون ۵۰ اینچ به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال را با زور از آنها گرفته و با یک دستگاه خودرو پژو۲۰۶ از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از بررسی دقیق محل جرم و با اشراف اطلاعاتی یکی از متهمان که فردی سابقه دار است را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی و همدستانش آغاز کرد.

نگهبان افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشهد با کنترل نامحسوس متهم، ۲ عضو دیگر این باند را با یک هفته کار شبانه روزی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.