به گزارش زیرنویس ؛ سرهنگ احمد نگهبان روز چهارشنبه  افزود: در پی گزارش سرقت به عنف شبانه از ساکنان یک خانه ویلایی در بلوار طبرسی شمالی ماموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشهد وارد عمل شدند. وی اضافه کرد: در بررسی اظهارات مالباختگان، مشخص شد حوالی ساعت ٢٢ و ٣٠ شب، سه مرد جوان […]

به گزارش زیرنویس ؛ سرهنگ احمد نگهبان روز چهارشنبه  افزود: در پی گزارش سرقت به عنف شبانه از ساکنان یک خانه ویلایی در بلوار طبرسی شمالی ماموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشهد وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی اظهارات مالباختگان، مشخص شد حوالی ساعت ٢٢ و ٣٠ شب، سه مرد جوان از روی دیوار وارد خانه شده و با تهدید چاقو، قمه و سلاح حدود ۱۰۰ گرم طلا و جواهر، سه دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه تلویزیون ۵۰ اینچ به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال را با زور از آنها گرفته و با یک دستگاه خودرو پژو۲۰۶ از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از بررسی دقیق محل جرم و با اشراف اطلاعاتی یکی از متهمان که فردی سابقه دار است را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی و همدستانش آغاز کرد.

نگهبان افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشهد با کنترل نامحسوس متهم، ۲ عضو دیگر این باند را با یک هفته کار شبانه روزی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

منبع خبر: رکنـا