به گزارش زیرنویس ، سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز از قاطعیت پلیس استان دراجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۱۳۲ هزار لیتر،گازوئیل قاچاق در روز گذشته خبر داد. وی  بیان داشت: در ادامه طرح های پاکسازی محلات و مناطق آلوده به قاچاق در استان، روز گذشته طرح ضربتی مقابله […]

به گزارش زیرنویس ، سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز از قاطعیت پلیس استان دراجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۱۳۲ هزار لیتر،گازوئیل قاچاق در روز گذشته خبر داد.

وی  بیان داشت: در ادامه طرح های پاکسازی محلات و مناطق آلوده به قاچاق در استان، روز گذشته طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در حوزه های استحفاظی و سرزمینی پاسگاه های مرکزی، قطب آباد و شهید میرزایی شهرستان بندرعباس اجرا شد. 

وی افزود: در اجرای این طرح با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند  عوامل انتظامی بندرعباس و همکاری مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چغازردی میناب مجموعا تعداد ۱۰ دستگاه خودرو شامل ۶ خودرو سواری شوتی سوخت بر و ۴ دستگاه کامیون تانکر حامل سوخت قاچاق شناسایی و توقیف و در بازرسی از خودرو های توقیفی در مجموع ۱۳۲هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف   شد.

  این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: در این طرح در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت نیز شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش مالی سوخت های قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۵ میلیارد ریال عنوان کرده و از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع خبر: رکنـا