پیش‌بینی‌ها درباره آغاز عملیات بزرگ شکست خورد!
پیش‌بینی‌ها درباره آغاز عملیات بزرگ شکست خورد!

انصاف‌نیوز نوشت: بر خلاف برخی پیش‌بینی‌ها مبنی بر آغاز حملات آمریکا به منطقه، دیشب شب آرامی بود به همراه یک خبر مهم و غافلگیرکننده. حزب الله عراق که به عنوان یکی از نیروهای محور مقاومت شناخته می‌شود با صدور بیانیه‌ای از توقف عملیات‌های این گروه علیه نیروهای آمریکایی خبر داد. این گروه عراقی مورد حمایت […]

- پیش‌بینی‌ها درباره آغاز عملیات بزرگ شکست خورد!

انصاف‌نیوز نوشت: بر خلاف برخی پیش‌بینی‌ها مبنی بر آغاز حملات آمریکا به منطقه، دیشب شب آرامی بود به همراه یک خبر مهم و غافلگیرکننده.

حزب الله عراق که به عنوان یکی از نیروهای محور مقاومت شناخته می‌شود با صدور بیانیه‌ای از توقف عملیات‌های این گروه علیه نیروهای آمریکایی خبر داد.

این گروه عراقی مورد حمایت ایرلن دلیل این تصمیم را در نظر گرفتن ملاحظات دولت عراق عنوان کرده‌است، با این حال برخی تحلیلگران بر این باور هستند که این تصمیم ناشی از تهدیدات روزهای اخیر آمریکا بوده‌است.

روز گذشته جو بایدن و دیگر مقام‌های آمریکایی در واکنش به عملیات انجام شده علیه پایگاه نظامی این کشور در اردن از سلسله حملاتی به اهدافی در منطقه در ۴۸ ساعت آینده خبر داده بودند.

برخی شنیده‌ها حاکی از احتمال آغاز این حملات در شب گذشته بود اما این اتفاق رخ نداد و منطقه شبی معمولی را پشت سر گذاشت.

علاوه بر بیانیه‌ی کتائب حزب الله شایعاتی هم درباره‌ی پرواز جنگنده‌های ایران در آسمان جزایر ابوموسی و سیری در فضای مجازی منتشر شده بود که به شکل رسمی تایید نشده است.

منبع: اطلاعات انلاین