عسگری: آقای قلعه‌نویی چرا یک کارشناس داوری همراه تیم ملی نیست
عسگری: آقای قلعه‌نویی چرا یک کارشناس داوری همراه تیم ملی نیست

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: آقای قلعه‌نویی چرا در بین این همه همراه شما یک کارشناس داوری همراه تیم ملی نیست

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس در مورد نحوه قضاوت داور کره‌ایی در نیمه دوم و وقت‌های اضافه ایران و سوریه اظهار داشت: این داور در نیمه دوم و وقت‌های اضافه بهتر از نیمه اول هم قضاوت کرد. در این چند سال چنین داوری بی‌نقصی را در فوتبال آسیا شاهد نبوده‌ایم. مسابقه بسیار حساس شده بود و یک بازی درگیرانه را دیدیم. تمامی تصمیمات داور درست بود.

وی با اشاره به اخراج مهدی طارمی گفت: اخراج طارمی کاملاً درست بود اما باید هم از او و هم از سرمربی تیم ملی انتقاد کرد. آقای قلعه‌نویی شما که این همراه و مربی در تیم ملی دارید چرا یک کارشناس داوری همراه خود نبرده‌اید مگر ما در جام ملت‌های امارات هم به خاطر اعتراض بی‌مورد به داوری حذف نشدیم. باید یک کارشناس داوری در تیم ملی باشد تا قوانین را برای بازیکنان توضیح بدهد.

وی با اشاره به اخراج طارمی گفت: شبیه‌سازی آن هم در زمانی که کمک داور ویدیویی وجود دارد حرکتی غیر حرفه‌ای است. زمانی کمک داور ویدیویی نبود ممکن بود حرکات طارمی تیری در تاریکی باشد اما اکنون باعث شد که او تیم ملی را ۱۰ نفره کنند و همچنین در بازی حساس با ژاپن هم این شاه مهره تیم ملی را نداشته باشیم. اینها به خاطر این است که کارشناس داوری در اردوی تیم ملی نداریم.

پایان پیام/

منبع: فارس