به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امید ابراهیمی بعد از پیروزی مقابل سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول این برد سخت را تبریک می گویم. بازی سختی شد اما خدا را شکر عبور کردیم و من هم به عنوان بازیکن سعی کردم بهترین […]

- تصور نمی‌کردیم بازی با سوریه دشوار باشد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، امید ابراهیمی بعد از پیروزی مقابل سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول این برد سخت را تبریک می گویم. بازی سختی شد اما خدا را شکر عبور کردیم و من هم به عنوان بازیکن سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم البته کمی هم مریض بودم. سعی کردم بتوانم به تیم کمک کنم.

وی در مورد مسابقه با ژاپن بدون حضور مهدی طارمی، گفت: مهدی یک وزنه ای بزرگ برای تیم ملی است. بازیکنان سعی می کنند جای خالی او را پر کنند دل او با تیم است. ژاپن تیم قابل احترامی است اما باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم.باید مقابل ژاپن بی نقص بازی کنیم.

ابراهیمی در مورد کری هواداران سوری گفت: در زمین خیلی چیزی متوجه نمی‌شویم. تمرکزمان روی بازی است و به بیرون توجه نمی‌کنیم. دیدید که هر ۵ بازیکنی که پنالتی زدند و بیرانوند با تمرکز بالا کار کردند. 

وی در مورد اینکه مشکلی برای بازی در ۹۰ دقیقه ندارید، گفت: هر وقت کادرفنی صلاح دید به میدان آمدم تا بهترین عملکردم را داشته باشم. چه ۵ دقیقه چه بیشتر.

ابراهیمی درمورد ضربات پنالتی گفت: ما در هفته گذشته همیشه در آخر تمرین پنالتی تمرین می کردیم و  هر بازیکن پنالتی می زد. توانستیم از این مرحله عبور کنیم. در مرحله حذفی هستیم و کادرفنی به همه چیز فکر می کند.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه تصور می‌کرد چنین بازی دشواری با سوریه داشته باشیم، گفت: تصور نمی‌کردیم بازی با سوریه اینگونه شود وقتی توپ هایمان گل نشد مهدی هم اخراج شد. ۱۰ نفره شدیم و سخت شد اما در نهایت توانستیم عبور کنیم.

وی درمورد کیفیت جام ملت‌ها گفت: کیفیت خوبی بود. تیم های دیگر هم دیدید همه راضی بودند از کیفیت مسابقات.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا