به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا جهانبخش پس از بازی ایران و سوریه در پاسخ به اینکه «مردیم تا بردیم» گفت: بله دقیقا درست می‌گویید. ما اگر از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم بازی متفاوت می‌شد. راستش را بخواهید پس از اینکه ۱۰ نفره شدیم، با بچه‌ها هم صحبت می‌کردیم، آنقدر که خیالمان […]

- در سطح جهانی پنالتی زدیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا جهانبخش پس از بازی ایران و سوریه در پاسخ به اینکه «مردیم تا بردیم» گفت: بله دقیقا درست می‌گویید. ما اگر از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم بازی متفاوت می‌شد. راستش را بخواهید پس از اینکه ۱۰ نفره شدیم، با بچه‌ها هم صحبت می‌کردیم، آنقدر که خیالمان راحت بود و به بیرانوند اعتماد داشتیم به هم گفتیم که ۳۰ دقیقه در وقت‌های اضافی از جان مایه بگذاریم تا به پنالتی برسد و در آنجا علی کار را برایمان در آورد.

وی ادامه داد: پنالتی‌های ما فوق العاده بود و در سطح جهانی پنالتی زدیم. از انصاری فرد تا احسان حاج صفی همه عالی زدند.

بازیکن تیم ملی اظهار داشت: در این بازی نشان دادیم که چقدر همدل هستیم. گفته بودیم که شعار نبوده و چقدر این تیم همدل است. چقدر بچه‌ها پشت هم هستند.

جهانبخش اظهار داشت: در چنین بازی‌هایی شاید اصلا یک موقعیت داشته باشید و ما باید همان یک موقعیت را گل کنیم زیرا تفاوت در اینجا مشخص می شود. ما موقعیت‌های خودمان را باید گل می‌کردیم. قبول ندارم بد بازی کردیم. ما نیمه اول فوتبال خوبی انجام دادیم. نیمه دوم در ۱۰-۱۵ دقیقه اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم و موقعیت ایجاد کردیم.

وی اظهار داشت: می‌توانیم بگوییم بعد از اینکه گل خوردیم و ۱۰ نفره شدیم شرایط بازی تغییر کرد که طبیعی است. این روحیه و انرژی که امروز بدست آوردیم خیلی در ادامه تورنمنت به ما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا