ژاوی بعد از شکست سنگین از ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد. تصمیم او باعث شد که سران بارسلونا به تکاپو بیافتند و به دنبال جانشین او بگردند. گزینه‌های زیادی برای نشستن روی نیمکت بارسلونا مطرح شدند از جمله یورگن کلوپ که او نیز در پایان فصل از لیورپول […]

- لیونل مسی سرمربی بارسلونا شود!

ژاوی بعد از شکست سنگین از ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد. تصمیم او باعث شد که سران بارسلونا به تکاپو بیافتند و به دنبال جانشین او بگردند. گزینه‌های زیادی برای نشستن روی نیمکت بارسلونا مطرح شدند از جمله یورگن کلوپ که او نیز در پایان فصل از لیورپول جدا خواهد شد، و هانسی فلیک، تیاگو موتا و چند نفر دیگر.

هواداران باشگاه کاتالانی امیدوارند کسی که می‌آید دی‌ان‌ای بارسلونا را به خوبی درک کند و فلسفه بازی خاص بارسا را پیاده کند. دنی مورفی، هافبک سابق لیورپول نظر خود را در این مورد اعلام کرد و در گفتگو با تاک اسپورت گفت: «مربی بعدی بارسلونا؟ انتخاب من لیونل مسی است. هواداران او را به سرعت خواهند پذیرفت. مسی به هرچه دست می‌زند طلا می‌شود و به زمین آمده تا کارهای شگفت‌انگیز انجام دهد. این روند در مسیر مربیگری‌اش متوقف نخواهد شد.»

مسی هنوز یک سال دیگر با اینترمیامی قرارداد دارد و هنوز در مورد پایان دادن به دوران بازی‌ و شروع مربیگری صحبتی نکرده است. بعید به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی در بارسلونا به این زودی‌ها رخ بدهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی