جنایت هولناک اسرائیلی‌ها «جهان» را شوکه کرد
جنایت هولناک اسرائیلی‌ها «جهان» را شوکه کرد

اطلاعات نوشت: پس از خروج نظامیان اسرائیلی از مدرسه «خلیفه بن زاید» در «بیت‌لاهیا» در شمال غزه، پیکرهای ۳۰ فلسطینی در این مدرسه در حالی که در کیسه‌های پلاستیکی پیچیده و زیر شن‌ها دفن شده بودند، پیدا شد. شبکه الجزیره در گزارشی تصویری از این جنایت رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه پرده برداشت و […]

- جنایت هولناک اسرائیلی‌ها «جهان» را شوکه کرد

اطلاعات نوشت: پس از خروج نظامیان اسرائیلی از مدرسه «خلیفه بن زاید» در «بیت‌لاهیا» در شمال غزه، پیکرهای ۳۰ فلسطینی در این مدرسه در حالی که در کیسه‌های پلاستیکی پیچیده و زیر شن‌ها دفن شده بودند، پیدا شد.

شبکه الجزیره در گزارشی تصویری از این جنایت رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه پرده برداشت و اعلام کرد این اجساد متعلق به ۳۰ فلسطینی است که با دست‌های بسته و در حالی که چشم بند بر روی چشمهایشان گذاشته شده بود، تیرباران شده و در کیسه‌های پلاستیکی زیپ‌دار مشکی پیچیده و در شن‌ها دفن شده بودند.

پس از عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی از مدرسه خلیفه بن زاید در بیت‌لاهیا، بار دیگر آوارگان فلسطینی به این مدرسه بازگشتند اما هنگام تمیز کردن مدرسه و قابل اسکان کردن آن، در یکی از حیاط‌های مدرسه دهها پیکر پیچیده شده در کیسه‌های پلاستیکی را پیدا کردند.

یکی از ساکنان مدرسه گفت حداقل ۳۰ جسد بود اما به دلیل تجزیه شدن، قابل شناسایی نبودند.

این نخستین‌بار نیست که رژیم صهیونیستی مرتکب چنین جنایتی در بیت‌لاهیا می‌شود و چندی پیش نیز نظامیان اسرائیلی بعد از ربودن دهها فلسطینی از یک مدرسه سازمان ملل در این شهر، آنها را برهنه و برخی را اعدام و بقیه را نیز به یک پایگاه نظامی منتقل کردند.

این جنایات در حالی صورت می گیرد که جمعه گذشته دیوان بین المللی دادگستری در پاسخ به دادخواست ارائه شده از سوی آفریقای جنوبی، رأی صادر و اعلام کرد که اسرائیل باید تمامی توانش را وقف توقف نسل‌کشی در غزه کند و از تحریک مستقیم به نسل کشی در جریان این جنگ، جلوگیری و محرکین آن را مجازات کند.

منبع: اطلاعات انلاین