ایران و سوریه آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی را برگزار کردند. دیداری بسیار سخت که به دلیل نزدیکی دو کشور و شناخت آنها از یکدیگر، همیشه خلاف پیش بینی‌ها جلو می‌رود. تازه در این دوره دیگر تیم ضعیف وجود ندارد و سوریه هم موفق به صعود از گروه خود شده بود. تیمی با ستاره‌هایی […]

- وجوه مشترک ایران و سوریه و یک تفاوت بزرگ/ گلزنی ستاره‌ها در روز درخشان گلرها

ایران و سوریه آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی را برگزار کردند. دیداری بسیار سخت که به دلیل نزدیکی دو کشور و شناخت آنها از یکدیگر، همیشه خلاف پیش بینی‌ها جلو می‌رود. تازه در این دوره دیگر تیم ضعیف وجود ندارد و سوریه هم موفق به صعود از گروه خود شده بود.

تیمی با ستاره‌هایی همچون عمر خریبین زیر نظر هکتور کوپر مربی نامدار آرژانتینی، برای متوقف کردن ایران برنامه‌های زیادی داشت و تا پایان ۱۲۰ دقیقه به خواسته‌اش هم رسید اما در نهایت ملی پوشان کشورمان ۱۰ نفره موفق به حذف این تیم سخت کوش شدند.

این بازی ۴ نیمه داشت و هر دو گل بازی در یک دروازه به ثمر نشست. هر دو گل از روی نقطه پنالتی بود و هر دو گل را ستاره‌های نامدار دو تیم به نام خود ثبت کردند، مهدی طارمی و عمر خریبین.

در ضربات پنالتی هم چهار ضربه اول تیم ایران به یک سمت دروازه رفت و البته که در جریان بازی دروازه‌بان سوریه نیز از نظر درخشش دست کمی از علیرضا بیرانوند ستاره نامدار ما نداشت.

بیشتر بخوانید: ژاپن عزیز! لطفا برای فوتبال ایران یک سوریه دیگر باش…!

منبع: خبـر ورزشی