به گزارش زیرنویس، در روز دوم نمایشگاه تهران، برند خوش نام و پر طرفدار انگلیسی-چینی ام جی با دو محصول جدید به ایران بازگشت. در گام نخست، خودروهای ام جی به صورت وارداتی عرضه خواهند شد و سپس مونتاژ آن‌ها بعد از مدت‌ها از سر گرفته می‌شود. بر اساس گزارش پدال، ام جی ۵ سدانی […]

به گزارش زیرنویس، در روز دوم نمایشگاه تهران، برند خوش نام و پر طرفدار انگلیسی-چینی ام جی با دو محصول جدید به ایران بازگشت. در گام نخست، خودروهای ام جی به صورت وارداتی عرضه خواهند شد و سپس مونتاژ آن‌ها بعد از مدت‌ها از سر گرفته می‌شود.

بر اساس گزارش پدال، ام جی ۵ سدانی اقتصادی با ظاهری ساده و در عین حال شیک پوش در رده ابعادی C با قیمت حدودی ۱.۵ میلیارد تومان روانه بازار می‌شود. با توجه به مشخصات و امکانات، رقیب مستقیم این خودرو سوزوکی سیاز وارداتی خواهد بود.

ام‌جی با این خودرو به ایران برگشت

البته تصمیم بر این است که نسل قدیمی این خودرو را به کشورمان بیاید که با همین ظاهر نیز ام جی ۵ مناسب ارزیابی شده و سادگی آن مشابه خودرویی همچون فولکس پاسات است. با توجه به سابقه برند و خدمات قابل قبول ام جی و همچنین تنفس طبیعی بودن پیشرانه مدل ۵، کسانی که به دنبال یک خودروی با اصالت و در عین حال خوش قیمت هستند این خودرو می‌تواند جایگزین خودروهایی مثل تارا اتوماتیک LX، آریزو ۵ و ریسپکت باشد.

مشخصات فنی و ویژگی‌های ام جی ۵

خروجی پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی این خودرو با ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. گرچه این مشخصات نمی‌تواند خاطر خودروهای اسپرتی همچون ام جی ۶ را زنده کند اما برای استفاده‌های خانوادگی مناسب است. سیستم تعلیق جلو مستقل و از نوع مک فرسون است. سیستم تعلیق عقب، مستقل نیست و ام جی از فنر پیچشی متغیر برای تعلیق این بخش استفاده کرده است که برای سدان اقتصادی طبیعی به نظر می‌رسد.

ام‌جی با این خودرو به ایران برگشت

از امکانات خودرو می‌توان به دوربین ۳۶۰، ورود بدون کلید و دکمه استارت، تهویه خودکار همراه فیلتراسیون، کروز کنترل، مانیتور ۱۰ اینچی با دستیار صوتی، سنسور نور و باران، صندلی برقی راننده، ترمز پارک برقی و اتوهلد اشاره کرد.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین