این آخرین بازی دوستانه استقلال پیش از شروع دور برگشت و بازی با مس رفسنجان در مرحله ی یک هشتم نهایی جام حذفی خواهد بود. بعد از این بازی استقلال خود را مهیای دیدار با مس رفسنجان می‌کند. استقلال پیش از بازی با نساجی در دو بازی دوستانه به مصاف تیم آریو اسلامشهر و ستارگان […]

- اتفاق عجیب در اردوی تیم استقلال

این آخرین بازی دوستانه استقلال پیش از شروع دور برگشت و بازی با مس رفسنجان در مرحله ی یک هشتم نهایی جام حذفی خواهد بود. بعد از این بازی استقلال خود را مهیای دیدار با مس رفسنجان می‌کند. استقلال پیش از بازی با نساجی در دو بازی دوستانه به مصاف تیم آریو اسلامشهر و ستارگان اترک تهران رفت که در اولین بازی به نتیجه ی مساوی بدون گل دست یافت و در بازی دوم ۶ گل به حریف زد.

اتفاق عجیب پیش از برگزاری آخرین بازی دوستانه ی استقلال عدم حضور بازیکن جدید است! طبیعتا اگر استقلال نیت به جذب بازیکن جدید داشت، باید پیش از آخرین بازی دوستانه این کار را انجام می‌داد تا آنها در تمرینات و بازی‌های دوستانه تیم با سایر بازیکنان به هماهنگی می‌رسیدند. در صورتی که استقلال بعد از بازی با نساجی بازیکن جدید جذب کند، باید در تمرینات و بازی‌های رسمی آنها را به هماهنگی با دیگر اعضای تیم برساند. این یکی از اتفاقات عجیب در اردوی تیم استقلال است.

استقلال در صورت جذب بازیکن جدید در روزهای آتی قادر به استفاده از آنها در بازی با مس رفسنجان نخواهد بود، چون بازیکن جدید فعلا در اردوی تیم استقلال حاضر نشده است و هر بازیکنی آبی پوش شود، چند روز نیاز به زمان خواهد داشت تا در تمرینات استقلال با بازیکنان این تیم هماهنگ شود.

منبع: خبـر ورزشی