کنفدراسیون فوتبال آسیا تکلیف داوری فغانی را روشن کرد
کنفدراسیون فوتبال آسیا تکلیف داوری فغانی را روشن کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار اطلاعیه‌ای، تصمیم علیرضا فغانی برای نشان دادن کارت زرد دوم ایمن حسین در دیدار عراق مقابل اردن را تایید کرد. تصمیم به صدور کارت زرد دوم برای بازیکن شماره ۱۸ عراق در دقیقه ۷۷، ایمن حسین، بر اساس قانون ۱۲ (خطاها و تخلفات – اقدام انضباطی: تاخیر) بود که به […]

- کنفدراسیون فوتبال آسیا تکلیف داوری فغانی را روشن کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار اطلاعیه‌ای، تصمیم علیرضا فغانی برای نشان دادن کارت زرد دوم ایمن حسین در دیدار عراق مقابل اردن را تایید کرد.

تصمیم به صدور کارت زرد دوم برای بازیکن شماره ۱۸ عراق در دقیقه ۷۷، ایمن حسین، بر اساس قانون ۱۲ (خطاها و تخلفات – اقدام انضباطی: تاخیر) بود که به موجب آن داور باید به بازیکنانی که بیش از حد شروع مجدد را به تاخیر می اندازند، اخطار دهد. 

ایمن حسین پس از به ثمر رساندن گل در دقیقه ۷۵، شروع مجدد بازی را بیش از حد به تاخیر انداخت. در جریان جشن‌های این بازیکن، داور سه بار به ایمن حسین اخطار جدی داد تا در نهایت کارت زرد دوم را به او نشان دهد. در این خصوص دومین اخطاری که به ایمن حسین صادر شد تصمیم صحیح داور بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به شدت از هواداران، رسانه‌ها و ذینفعان می‌خواهد که به تصمیمات اتخاذ شده توسط مسئولان مسابقه احترام بگذارند.

 

 

منبع: اطلاعات انلاین