رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در شهر اصفهان خبر داد. به گزارش زیرنویس حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و دوچرخه در شهر اصفهان […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش زیرنویس حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و دوچرخه در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ های موجود در صحنه‌ها نهایتاً ردپای سارق سابقه‌داری را در این سرقت‌ها به دست آورده و وی را دستگیر کردند.

ترکیان عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق ۱۴ دستگاه دوچرخه و تعداد سه دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و با شماره مخدوش کشف و برای بررسی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارق در تحقیقات کارآگاهان به ۲۴ فقره سرقت خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان اقرار و ۲ همدست خود را معرفی کرد که ۲ همدست وی نیز در عملیاتی ضربتی پیش از این که فرصت فرار پیدا کنند دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری مالخر این باند عنوان کرد: تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد و شهروندانی که دوچرخه آنان از داخل انباری به سرقت رفته است، می‌توانند برای پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.