رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در شهر اصفهان خبر داد. به گزارش زیرنویس حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و دوچرخه در شهر اصفهان […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش زیرنویس حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و دوچرخه در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ های موجود در صحنه‌ها نهایتاً ردپای سارق سابقه‌داری را در این سرقت‌ها به دست آورده و وی را دستگیر کردند.

ترکیان عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق ۱۴ دستگاه دوچرخه و تعداد سه دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و با شماره مخدوش کشف و برای بررسی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارق در تحقیقات کارآگاهان به ۲۴ فقره سرقت خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان اقرار و ۲ همدست خود را معرفی کرد که ۲ همدست وی نیز در عملیاتی ضربتی پیش از این که فرصت فرار پیدا کنند دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری مالخر این باند عنوان کرد: تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد و شهروندانی که دوچرخه آنان از داخل انباری به سرقت رفته است، می‌توانند برای پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/