به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی «العمر» واقع در حومه دیرالزور در شرق سوریه شامگاه پنج‌شنبه با سه پهپاد هدف حمله قرار گرفت. خبرنگار المیادین گزارش داد که صدای انفجارهای مهیبی در پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی العمر همزمان با پرواز پهپادها بر فراز منطقه شنیده شد. […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی «العمر» واقع در حومه دیرالزور در شرق سوریه شامگاه پنج‌شنبه با سه پهپاد هدف حمله قرار گرفت.

خبرنگار المیادین گزارش داد که صدای انفجارهای مهیبی در پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی العمر همزمان با پرواز پهپادها بر فراز منطقه شنیده شد.

وی از پرواز بالگردهای آمریکایی بر فراز پایگاه العمر پس از حمله پهپادی به آن خبر داد و افزود خط پرواز بالگردهای آمریکایی تا منطقه حد فاصل بین ارتش سوریه و شبه نظامیان قسد در حومه دیرالزور امتداد یافت.

خبرنگار المیادین همچنین از ارسال تجهیزات نظامی آمریکایی بیشتر به پایگاه نفتی العمر خبر داد.

منابع محلی دو روز پیش نیز از حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در منطقه «الشدادی» سوریه خبر داده بودند.

مقاومت اسلامی عراق هم چند روز قبل از حمله پهپادی به پنج پایگاه دشمن خبر داد و اعلام کرد که در این حملات سه پایگاه آمریکایی «الشدادی»، «الرکبان» و «التنف» و یک پایگاه اشغالگران آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل هدف قرار گرفته و هدف پنجم تأسیسات دریایی «زولون» رژیم صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی بوده است.

در حمله به پایگاه‌های الرکبان و التنف ۳ نظامی آمریکایی کشته و حدود ۴۰ نفر زخمی شدند که حال ۸ نفر از آنها وخیم گزارش شده است و این حمله طوفانی از واکنش‌ها را در واشنگتن برانگیخت.

منبع: مـهر