به گزارش زیرنویس، سرهنگ” کیومرث کشوری” رئیس پلیس آبادان پیرامون جزئیات خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح یکی از شهروندان مرد آبادانی به آدرس امیرآباد، تلاش در جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.  وی افزود؛ ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از رصد اطلاعاتی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ” کیومرث کشوری” رئیس پلیس آبادان پیرامون جزئیات خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح یکی از شهروندان مرد آبادانی به آدرس امیرآباد، تلاش در جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود؛ ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از رصد اطلاعاتی و جمع‌آوری مستندات لازم موفق شدند عامل تیراندازی را در یکی از نقاط این شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

ایشان تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کمری به کار رفته در صحنه جرم همراه با مهمات فشنگ کشف و ضبط گردید.

رئیس پلیس شهرستان آبادان ادامه داد: عامل تیراندازی در بازجویی با پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی،علت تیراندازی خود رااختلاف شخصی با شاکی عنوان نمود.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه گفت: علیه متهم پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شد.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا