به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و جوانان در رشته شمشیربازی در سه اسلحه سابر،فلوره و اپه برای آقایان و بانوان در اوایل اسفند ماه در کشور بحرین آغاز می‌شود. فدراسیون شمشیربازی اردوهای خود را برای آقایان و بانوان آغاز کرده است، اردوهایی که محک خوبی […]

- جوانان شمشیرباز؛ پشتوانه‌هایی که می‌بایست به ایشان توجه شود

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و جوانان در رشته شمشیربازی در سه اسلحه سابر،فلوره و اپه برای آقایان و بانوان در اوایل اسفند ماه در کشور بحرین آغاز می‌شود.

فدراسیون شمشیربازی اردوهای خود را برای آقایان و بانوان آغاز کرده است، اردوهایی که محک خوبی برای مربیان پایه و بازیکنان جوان برای پشتوانه سازی تیم های بزرگسالان است.

در کنار اسلحه سابر با توجه به افتخاراتی که در دنیا برای خود به دست آورده است،برای اسلحه هایی مثل اپه و فلوره هم نیاز است که پشتوانه هایی برای این تیم در آینده آموزش دیده شوند تا هم حریف های تمرینی خوبی برای سایر بازیکنان باشند و هم فاصله فنی آنان با بازیکنان تیم ملی بزرگسالان کمتر شود.به خصوص در اسلحه سابر که در قهرمانی های کشوری و جام جهانی جوانان تهران این فاصله فنی به چشم میخورد.

حال باید دید فدراسیون شمشیربازی برای اعزام تیم های جوانان خود در قهرمانی آسیای بحرین و قهرمانی جهان عربستان که در اوایل سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و محک خوبی برای عملکرد یک ساله این تیم ها خواهد بود چه برنامه هایی در نظر دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا