مدارس ۴ استان دیگر هم شنبه تعطیل شد
مدارس ۴ استان دیگر هم شنبه تعطیل شد

بارش برف و سرمای شدید، مدارس ۴ استان دیگر کشور را تعطیل و مجازی کرد. پیش‌تر مدارس استان‌های اردبیل، مرکزی و خراسان رضوی تعطیل اعلام شده بود. آموزش‌وپرورش خراسان رضوی اعلام کرد: باتوجه به بارش شدید برف و لغزندگی سطح معابر و جاده‌ها فردا شنبه (۱۴ بهمن ماه) تمام مدارس مشهد در شیفت صبح و […]

- مدارس ۴ استان دیگر هم شنبه تعطیل شد

بارش برف و سرمای شدید، مدارس ۴ استان دیگر کشور را تعطیل و مجازی کرد. پیش‌تر مدارس استان‌های اردبیل، مرکزی و خراسان رضوی تعطیل اعلام شده بود.

آموزش‌وپرورش خراسان رضوی اعلام کرد: باتوجه به بارش شدید برف و لغزندگی سطح معابر و جاده‌ها فردا شنبه (۱۴ بهمن ماه) تمام مدارس مشهد در شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به دلیل بارش برف و یخبندان، فعالیت تمام مدارس استان کردستان در روز شنبه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر،تمام مقاطع تحصیلی در سراسر استان روز شنبه ۱۴ بهمن در نوبت صبح تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

فردا همۀ مدارس ابتدایی استان زنجان به‌جز شهرستان طارم مجازی است.

 

همچنین مدیر آموزش و پرورش کلاله درشرق استان گلستان گفت که به علت بارش برف و برودت هوا فردا شنبه ۱۴ بهمن تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول این شهرستان غیرحضوری و کلاس ها در بستر شبکه شاد برگزار می شود. تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان کوهین استان قزوین در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری برگزار می شود. مدارس پردیس، دماوند و رودهن در تمام مقاطع تحصیلی روز شنبه در نوبت صبح غیرحضوری شد.

 

 

منبع: اطلاعات انلاین