به گزارش زیرنویس، سخنگوی نیروهای مسلح عراق به تجاوزات بامدادی آمریکا به خاک این کشور واکنش نشان داد. پایگاه خبری المیادین بامداد شنبه گزارش داد که سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در پی حملات ارتش تروریستی آمریکا به اهدافی در عراق اعلام کرد: شهر القائم و مناطق مرزی عراق هدف حملات جنگنده‌های آمریکا قرار […]

به گزارش زیرنویس، سخنگوی نیروهای مسلح عراق به تجاوزات بامدادی آمریکا به خاک این کشور واکنش نشان داد.

پایگاه خبری المیادین بامداد شنبه گزارش داد که سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در پی حملات ارتش تروریستی آمریکا به اهدافی در عراق اعلام کرد: شهر القائم و مناطق مرزی عراق هدف حملات جنگنده‌های آمریکا قرار گرفت.

این حملات در حالی صورت گرفته که عراق به طور جدی برای تضمین ثبات منطقه تلاش می‌کند.

تجاوزات آمریکا نقض آشکار حاکمیت عراق بوده و به تلاش‌های دولت عراق ضربه وارد می‌کند.

گفتنی است که ستاد فرماندهی مرکزی ارتش ترورریستی آمریکا (سنتکام) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در حمله به پایگاه «برج -۲۲» در مرز سوریه و اردن حملاتی را به مواضع «گروه‌های تحت حمایت ایران» در عراق و سوریه انجام داده است.

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد: ساعت ۱۶ به وقت منطقه زمانی شرقی به بیش از ۸۵ نقطه در خاک عراق و سوریه حمله کرده است.

ارتش آمریکا اعلام کرد: در حمله به این مواضع از چندین هواپیما از حمله بمب‌افکن‌های دوربرد که از ایالات متحده پرواز کرده‌اند استفاده شده است.

طبق این بیانیه، در این حملات از ۱۲۵ بمب دقیق استفاده شد و مراکز فرماندهی و کنترل عملیات‌ها، مراکز اطلاعاتی، راکتی و موشکی، انبارهای ذخیره پهپادها و تأسیسات لوجستیکی گروه‌های تحت حمایت ایران هدف قرار گرفتند.

منبع: مـهر