تاکید هیات مدیره باشگاه استقلال بر تقویت تیم برای نیم فصل دوم
تاکید هیات مدیره باشگاه استقلال بر تقویت تیم برای نیم فصل دوم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، پس از انتشار ۲ اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص لغو اردوی خارجی و همچنین مصاحبه جواد نکونام در کمپ شادروان حجازی پیرامون مسائل و مشکلات تیم برای ادامه راه لیگ برتر در نیم فصل دوم، حرف و حدیث‌های زیادی مطرح و به زعم بسیاری، دامنه اختلافات مدیرعامل و سرمربی گسترده‌تر […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، پس از انتشار ۲ اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص لغو اردوی خارجی و همچنین مصاحبه جواد نکونام در کمپ شادروان حجازی پیرامون مسائل و مشکلات تیم برای ادامه راه لیگ برتر در نیم فصل دوم، حرف و حدیث‌های زیادی مطرح و به زعم بسیاری، دامنه اختلافات مدیرعامل و سرمربی گسترده‌تر شد.

این اتفاق سبب ورود هیات مدیره باشگاه به اختلاف بین علی خطیر و جواد نکونام شده و گفته می‌شود جلساتی نیز در این خصوص برگزار شده است.

موضوعِ دردست بررسیِ هیات مدیره باشگاه، رسیدگی و بررسی دلایل این اختلاف است و مدیران آبی به دنبال حل و فصل این اختلاف و پایان دادن به دودستگی و کشمکش در این باشگاه هستند.

ضمن اینکه براساس پیگیری‌ها مشخص شد، هیات مدیره باشگاه بر لزوم تقویت تیم برای مسابقات نیم فصل دوم تاکید کرده تا از این بابت مشکلی، عملکرد استقلال را در نیمه دوم لیگ تحت تاثیر قرار ندهد.

جلسات مدیران استقلال پیرامون این موضوع در هفته جاری نیز ادامه دارد و باید دید درنهایت چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

پایان پیام/





منبع: فارس