فروش یک مدافع برای حل مشکلات مالی کاتالان‌ها
فروش یک مدافع برای حل مشکلات مالی کاتالان‌ها

به گزارش زیرنویس، بارسلونا تنها با یک خرید از بازار نقل و انتقالات ژانویه خارج شد؛ ویتور روکه برزیلی که در روزهای اولیه حضورش در این باشگاه نشانه‌هایی از امیدواری را نشان داده است اما کاتالان‌ها خود را برای یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار شلوغ‌تر آماده می‌کنند، جایی که احتمالاً در مورد خروج […]

به گزارش زیرنویس، بارسلونا تنها با یک خرید از بازار نقل و انتقالات ژانویه خارج شد؛ ویتور روکه برزیلی که در روزهای اولیه حضورش در این باشگاه نشانه‌هایی از امیدواری را نشان داده است اما کاتالان‌ها خود را برای یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسیار شلوغ‌تر آماده می‌کنند، جایی که احتمالاً در مورد خروج چندین بازیکن کلیدی مذاکره خواهند کرد.

رونالد آرائوخو یکی از ستارگانی است که در پایان فصل برای ترک بارسا گزینه است به خصوص اینکه بایرن مونیخ او را به دقت زیر نظر دارد. گزارش اخیر دیاریو اسپورت نشان می‌دهد که بارسلونا در تابستان تصمیمی در مورد آینده رونالد آرائوخو خواهد گرفت.

این گزارش تایید می‌کند که بایرن مونیخ همچنان به این بازیکن علاقه دارد. ارزش آرائوخو می‌تواند به ۱۰۰ میلیون یورو برسد و چندین باشگاه علاقمند به جذب او هستند. به غیر از بایرن، منچستریونایتد برای جذب این مدافع ابراز تمایل کرده است. بارسلونا در حال بحث در مورد فروش یا عدم فروش این بازیکن در تابستان آینده است چون می‌داند درآمد حاصل از فروش می‌تواند کمک زیادی به تیم کند.

بارسلونا همچنان از مشکلات اقتصادی رنج می‌برد و برای اینکه بتواند به دنبال بازیکنان جدید باشد، به فروش حداقل چند بازیکن نیاز دارد.

با توجه به روشی که بارسلونا در یافتن مدافعان مناسب در ۶ سال گذشته تلاش کرده فروش آرائوخو واقعاً می‌تواند یک خطر باشد.

پایان پیام/





منبع: فارس