بعد از یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی، حالا اوسمار ویه را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شده و رسما کارش را آغاز کرده است. بعد از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، گفته شد قرارداد این مربی تغییر می‌کند و قراردادی جدید با پرسپولیس امضا خواهد […]

- مبلغ قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس چقدر است؟/ شرط بزرگ مربی برزیلی برای درویش!

بعد از یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی، حالا اوسمار ویه را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شده و رسما کارش را آغاز کرده است. بعد از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، گفته شد قرارداد این مربی تغییر می‌کند و قراردادی جدید با پرسپولیس امضا خواهد کرد. همچنین قرار بود که مبلغی هم به قرارداد اوسمار اضافه شود. قرارداد اوسمار با پرسپولیس در حال حاضر چیزی حدود ۱۵۰ هزار دلار است و قرار بود مبلغی به آن اضافه شود.

با این حال خود اوسمار در گفت‌وگو با مدیران پرسپولیس اعلام کرد که حاضر است با همین رقم به کارش در این تیم ادامه دهد. با این وجود مربی برزیلی یک شرط برای مدیران پرسپولیس گذاشت. اوسمار می‌خواهد خودش را در پرسپولیس نشان دهد و با نتیجه گیری در این تیم، سال‌های بعد خود را بیمه کند. یا قراردادش با پرسپولیس تمدید شود و یا اینکه پیشنهادات خوبی به عنوان سرمربی دریافت کند.

از همین رو می‌خواهد با پرسپولیس بهترین نتایج را بگیرد. از همین رو او به پرسپولیسی‌ها اعلام کرد حاضر است قراردادش زیاد نشود ولی خواسته‌هایش در زمینه جذب بازیکن و تقویت تیم عملی شود تا او بتواند نتایج خوبی در پرسپولیس بگیرد. به همین دلیل قرارداد اوسمار احتمالا تا پایان فصل بدون تغییر خواهد ماند و او با همان مبلغ دستیاری به کارش ادامه می‌دهد.

منبع: خبـر ورزشی