ناجا ترمز لندکروز قاچاق ۵۰ میلیاردی را کشید
ناجا ترمز لندکروز قاچاق ۵۰ میلیاردی را کشید

فارس نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از توقیف یک دستگاه خودرو سواری لندکروز قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سیدرضا علوی، فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک  اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خوروبیابانک  با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه انتقال یک دستگاه خودرو لندکروز قاچاق […]

- ناجا ترمز لندکروز قاچاق ۵۰ میلیاردی را کشید

فارس نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از توقیف یک دستگاه خودرو سواری لندکروز قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سیدرضا علوی، فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک  اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خوروبیابانک  با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه انتقال یک دستگاه خودرو لندکروز قاچاق به این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

علوی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش خودروی قاچاق توقیف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم شناسایی که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع: اطلاعات انلاین