به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  تیم ملی اردن روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر تاجیکستان قرار گرفت و موفق شد با پیروزی در این مسابقه به مرحله بعد راه پیدا کند. یزن العرب که به عنوان بهترین بازیکن زمین در این مسابقه انتخاب شد، درباره این پیروزی و […]

- ستاره اردن:هدف ما صعود به فینال و رقابت برای قهرمانی است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  تیم ملی اردن روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر تاجیکستان قرار گرفت و موفق شد با پیروزی در این مسابقه به مرحله بعد راه پیدا کند. یزن العرب که به عنوان بهترین بازیکن زمین در این مسابقه انتخاب شد، درباره این پیروزی و صعود گفت: با تلاش فراوانی که بازیکنان کردند، ما شایسته این پیروزی تاریخی بودیم. به این دستاورد که با صعود به نیمه نهایی به آن دست یافتیم، افتخار می‌کنیم.

او ادامه داد: جاه‌طلبی تیم ملی اردن در صعود از مرحله یک چهارم نهایی برای اولین بار متوقف به پایان نمی‌رسد، بلکه هدف ما، صعود به فینال و رقابت برای عنوان قهرمانی است.

العرب تاکید کرد: تیم ملی اردن در طول مسابقات شاهد پیشرفت قابل توجهی بود و سطح فنی تیم چه در سطح فردی و چه در سطح جمعی بالا رفت. کادرفنی ما کار بزرگی انجام داد و حسین عموته به شکلی ایده‌آل با مسابقات برخورد کرد و روش‌های تاکتیکی و فنی مناسبی را برای برخورد با رقبا انتخاب کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا