تیم استقلال در مصاف با نساجی از روی نقطه پنالتی صاحب موقعیت شد که این ضربه توسط مهرداد محمدی تبدیل به گل شد. جالب اینکه در مصاف دوستانه با ستارگان اترک تهران هم تیم استقلال صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را مهرداد محمدی تبدیل به گل کرد. بعد از مصدومیت آرتور کوین یامگا […]

- پنالتی‌زن جدید استقلال ثابت شد

تیم استقلال در مصاف با نساجی از روی نقطه پنالتی صاحب موقعیت شد که این ضربه توسط مهرداد محمدی تبدیل به گل شد. جالب اینکه در مصاف دوستانه با ستارگان اترک تهران هم تیم استقلال صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را مهرداد محمدی تبدیل به گل کرد.

بعد از مصدومیت آرتور کوین یامگا و اعلام اینکه این بازیکن در دور برگشت مسابقات نمی تواند تیم استقلال را همراهی کند، یکی از دغدغه ای کادر فنی تیم استقلال محول کردن ضربات پنالتی به یک بازیکن مطمئن بود. یامگا از زمانی که پیراهن استقلال را برتن کرده مامور زدن ضربات پنالتی شده و تماشاگر استقلال به یاد ندارد این بازیکن ضربه‌ای را از روی نقطه پنالتی هدر داده باشد.

مهرداد محمدی در ترکیب استقلال یادآور یامگا است. این بازیکن هر دو ضربه پنالتی را به راحتی تبدیل به گل کرده است به‌طوری‌که در کمپ حجازی می‌گفتند یامگا به ترکیب تیم استقلال برگشته است.

اما یامگا جمعه شب گذشته در بیمارستان آفتاب به مدت ۸ ساعت برای سومین بار زیر تیغ جراحی رفت و پزشکان ابراز امیدواری کرده اند که بینایی‌اش در ماه‌های آینده برگردد.

منبع: خبـر ورزشی